Kajian Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Yang Disediakan oleh Kementerian Pelancongan, Seni Dan Budaya Malaysia Please complete all required fields! Kajian ini bertujuan untuk mengumpul maklum balas tentang tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia. Kajian ini amat penting khususnya sebagai penanda aras dan untuk penambahbaikan dalam sistem penyampaian perkhidmatan Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia.URUSAN KAUNTER Bahagian Pelesenan Pelancongan (Syarikat Agensi Pelancongan/Pemandu Pelancong/Hotel/Spa/Lesen MM2H)Malaysia Rumah Keduaku (MM2H)Pusat Pelancongan Malaysia (MaTIC)Hari Bertemu Pelanggan LAYANAN DI KAUNTER & PERKHIDMATAN YANG DI TERIMA Layanan yang diterima semasa berurusan di kaunter Keadaan persekitaran kaunter Hasil Maklumbalas yang diterima daripada pihak Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia Hantar